FAQ
Retour &Verzending
FAQ
Retour & verzending
Wij leveren in heel Nederland. In Breda en omstreken, komen wij je bloemen persoonlijk bezorgen. Woon jij daarbuiten? Dan komt een van onze partnerbloemisten jouw bloemen persoonlijk bezorgen.
Wanneer je op maandag t/m zaterdag voor 12.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.
Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk! Helaas is het nu vanwege de corona-maatregelen niet mogelijk het boeket persoonlijk te overhandigen. We bezorgen contactloos.
Ieder Kanjer in bloemen boeket wordt bezorgd in een mooie verpakking om het boeket te beschermen. De milieuvriendelijke verpakking maakt dat het boeket echt als een cadeau is ingepakt.
Verzorgingstips voor de bloemen en de bloemenvoeding worden toegevoegd in een mapje.
De ontvanger van het boeket zal d.m.v. een niet-thuiskaart op de hoogte worden gebracht dat hij/zij onze bezorger heeft gemist. Op de niet-thuiskaart staat uitgelegd wat de status is van uw bestelling. Het kan zijn dat het boeket is bezorgd bij de buren. In dat geval wordt het adres van de buren vermeld op de kaart. Of mee retour is genomen.
Kanjer in bloemen garandeert 7 dagen een mooie bos, mits je de bloemen goed verzorgt natuurlijk. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het boeket weten middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag drie foto’s van het geleverde boeket (bovenzijde, zijkant en stelen).
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Jammer om te horen dat u een artikel/ artikelen terug wilt sturen. Onze retourvoorwaarden vindt u hieronder:
- Helaas is het niet mogelijk om een boeket naar ons retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.
- Voor de Kanjer in bloemen cadeaubon geldt het herroepingsrecht van 14 dagen totdat je de bon verzilverd hebt.
- De cadeauartikelen, zoals knuffels, vazen, wijn, Prosecco en chocola kunt u wel naar ons retourneren. Wij hanteren hiervoor een retourtermijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen. Deze termijn gaat in op het moment dat het artikel bezorgd is. Bestelt u een week voor het bezorgmoment, dan geldt de retourtermijn vanaf het moment dat de bezorging heeft plaatsgevonden. Hiervoor geldt dat
- Het artikel moet nog in originele verpakking zitten / ongebruikt (voor zover mogelijk). Mocht je hier vragen over hebben. Neem dan contact op met onze klantenservice: 076 522 79 49 of boeket@kanjerinbloemen.nl.
- U kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt.
- U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg zijn van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
- De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Als u een artikel volgens de retourvoorwaarden hebt geretourneerd dan ontvangt u een terugbetaling van het desbetreffende artikel.
Mochten er eventuele extra kosten in rekening gebracht zijn ten gevolge van een andere manier van bezorgen dan standaard overeengekomen, dan worden deze kosten ook niet terugbetaald.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u het aankoopbedrag van het betreffende artikel onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal ervoor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten retour hebben ontvangen, of wanneer u hebt aangetoond dat de producten retour hebt gestuurd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.